Q

Support

 

All Office er blevet en del af Comby A/S, som varetager supporten.

Gå til Combys supportside →

 

Q

It & Kommunikation

 

All Office er blevet en del af Comby A/S, som har overtaget driften af IT-afdelingen.

Gå til Combys hjemmeside →

 

HVEM ER VI

​Velkommen til All Office – Hvem er vi?

Den nemmeste måde at svare på det, er ved at vende spørgsmålet om, og spørge jer; hvad er det, der får jeres kontor til at fungere, kommunikationen til at flyde og systemerne til at spille sammen?

Det er i det felt, vi excellerer. Vi kan hjælpe jeres virksomhed med alt til det moderne kontor, og har gennem mange år specialiseret os i alt fra IT-løsninger, printinfrastruktur og digitalisering til grafiske løsninger, kontorartikler og værnemidler.

Tid er en mangelvare i mange virksomheder, ikke mindst tid til at løse virksomhedens kerneopgave. I stedet bruger alt for mange medarbejdere, alt for meget tid på at lede efter en vare eller en ydelse til et helt specifikt behov og med den rette balance mellem kvalitet og pris. Det vil vi hos All Office gerne gøre noget ved.

Vores mål er at gøre jeres hverdag nemmere…

For mindre og mellemstore virksomheder betyder det, at vi kan hjælpe med al infrastruktur på kontoret, og være jeres vej til den rigtige løsning og de rigtige produkter, tilpasset jeres virksomhed.

For Danmarks helt store virksomheder er vi nogle af de dygtigste inden for printinfrastruktur, FollowMe, scanning mm., og kan skræddersy en løsning, der lever op til de helt særlige behov, som I har.

En del af Comby A/S

Sammen har vi flere kræfter og flere muligheder

Hos All Office har vi siden vores start fokuseret på at gøre jeres hverdag nemmere. Ved at være en kompetent partner, der kan sammensætte de rigtige produkter, har vi kunnet levere og skræddersy stærke, individuelle løsninger.

Herved har vi de seneste år markeret os som én af de mest kompetente leverandører på print og printinfrastruktur i Danmark ligesom vi har vist vores evner som en stærk IT-partner inden for database, CRM og Business Intelligence.

Nu har vi givet den en saltvandsindsprøjtning!

For at styrke vores kompetencer og for fremadrettet at kunne imødekomme de krav, der bliver stillet fra vores kunder, valgte vi pr. 30. marts 2022 at blive en del af Comby A/S. Herved har vi skabt en endnu stærkere enhed til at sikre jeres print og IT-løsninger.

Comby bygger på mere end 20 års erfaring i Grønland, hvor de er den største leverandør af IT-løsninger. Succesen er skabt på troen om, at service og kvalitet i leverancen i den daglige IT-drift er fundamentet for lange kunderelationer. I 2020 startede Comby Denmark A/S i Slagelse og siden er det gået stærkt. Gennem det daglige samarbejde mellem Danmark og Grønland formår Comby nemlig at kunne holde sin hotline åben 4 timer længere end de fleste konkurrenter. For hos Comby er service en prioritet.

Sammen med Comby har vi nu fået musklerne til at udvikle helt nye løsninger og services, som kan tilfredsstille vores kunders individuelle behov. Som enkeltstående virksomheder har vi været stærke, men sammen bliver vi en faktor, som vil påvirke markedet for moderne print og IT-løsninger.

Vi gør din hverdag nemmere

Et spørgsmål om samarbejde

Vores fornemmeste opgave er at lette og effektivisere jeres virksomheds hverdag, når det gælder print, kontorartikler og håndtering af digitale- og papirbårne informationer. Vores medarbejdere er alle eksperter på hver deres felt. Derfor kan vi håndtere alle typer af opgaver og garantere en løsning, som dækker jeres ønsker og behov.

Alle vores løsninger udarbejdes i tæt samarbejde med den enkelte kunde. Vi starter altid ud med en række fortløbende sparringer, hvor vi rådgiver jer omkring vores ydelser. Dernæst tager vi et kig på jeres nuværende løsning og lytter til jeres ønsker og behov. Når først vi har tilegnet os et dybdegående kendskab til jeres virksomhed, skræddersyr vi i fællesskab den optimale løsning, som opfylder alle jeres ønsker. Vi kigger ikke mindst på administrative arbejdsgange, da selv små effektiviseringer i daglige arbejdsgange, kan resultere i væsentlige besparelser af både omkostninger og ressourcer på årsbasis.​​

Som kunde er du i fokus

Hos All Office har vi altid vores kunder i fokus, uanset hvor langt i opgaveprocessen vi er. Gennem hele vores eksistens har vores mål været at gøre kundernes hverdag nemmere. At skabe en god kunderelation er én af vores grundværdier i virksomheden, og vi arbejder altid ud fra et princip om, at de bedste løsninger kommer som følge af et tæt samarbejde med kunden. Heraf er kundesamtaler en naturlig del af vores arbejdsgang, hvor vi gør en dyd ud af at lytte til den enkelte kunde, dennes ønsker og behov.

Vi går altid ydmygt til en opgave og med åbent sind. På trods af vores mange års erfaring i branchen, er vi altid opsatte på både at lære fra os og samtidig tilegne os mere viden. Dette er en væsentlig del af vores udvikling, så vi kan blive endnu bedre til at løse vores opgaver. Derfor er vi altid åbne for nye ideer fremsat af kunden, og vi vil forsøge at finde en løsning på opgaven, også selvom løsningen ikke måtte være en del af vores nuværende sortiment.​